Hoe neem je klanten en stakeholders mee in het groeiverhaal van je bedrijf? ABB deed het met een corporate netwerkevent naar aanleiding van de officiële opening van een nieuwe productiesite in België. Onze teams maakten er een geslaagd evenement van, mooi in de stijl én duurzaamheidsvisie van de technologieleider in elektrificatie en automatisering.

Evergem

Opening nieuwe productiesite

+150

“De 150 gasten kregen Belgische chocolade als afscheidscadeau, verpakt in een product van ABB.”

Made in Belgium evenement

De opening van de nieuwe productiesite in Evergem (België) was voor ABB het ideale moment om de relaties met zijn klanten en stakeholders aan te halen en het belang in de verf te zetten van lokale verankering en service, dicht bij zijn verdelers. ABB gaat voluit voor ‘made in Belgium’ en dat was dan ook de rode draad die door het openingsevent liep.

Corporate branding zet de toon

Voor het openingsevent hadden we een deel van de site omgebouwd tot een gezellige belevingsruimte. De strakke corporate branding voerde de boventoon, dankzij de aankleding van de blackbox in de ABB-huisstijl, aangepaste verlichting en signalisatie, de opstelling van 12 infototems en, als blikvanger, de formule-E wagen van ABB-ambassadeur Stoffel Vandoorne. Alles ademde zo tegelijk de ‘made in Belgium’ sfeer uit, tot de catering toe.

Extra aandacht voor duurzaamheid

Op het programma van het openingsevenement stond na de obligate rondleiding een tot in de puntjes verzorgd netwerkmoment, ingeleid door een bedrijfspresentatie en een keynote van Joachim De Vos (Living Tomorrow). De 150 gasten genoten doorlopend van Belgische lekkernijen. Om het duurzame karakter van het event extra te onderstrepen, werkten we uitsluitend met lokale partners, uit de buurt van de eventlocatie. We gingen voor zo weinig mogelijk transport en uitstoot, en serveerden ABB een echt homemade event!